sábado, 9 de diciembre de 2017

3 ESO

IMOS PASAR ESTAS IDEAS Ó INGLÉS. OLLO QUE O GALEGO TENDE A CONFUNDIRNOS NESTE TEMPO.

  1. Aínda non falei con el porque ando moi ocupada.
  2. Xa fixo as maletas e está lista para marchar
  3. Acabo de achegalo a Moaña. - Ía andando?
  4. Canto levas aí? Só uns minutos.
  5. Ainda non perdeu ningún partido ata agora.
  6. Levo aforrado toda a miña paga durante seis meses para mercar un móbil novo. Aínda non teño suficiente. Non me podo permitir un Iphone. 
  7. Non o fagas! Eu pedinlle prestado a miña irmá para mercar un e aínda nun fun capaz de devolverlle  os cartos.
  8. Cres que vale a pena mercalo? A verdade é que non. Hoxe en día tes gangas noutras marcas.
  9. Non comín dende ás 12. Estou morrendo de fame pero deixei a carteira na casa. -Non te preocupes, podo prestarche. 
  10. Aínda non tirei o vestido da voda así que o podería levar outra vez.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Clothes. accessories 1st ESO. Unit 6

CLOTHES THINGS YOU WEAR 2